Usługi prywatne - Rejestracja

58 72 72 450


Rumia ul. Derdowskiego 24

- Rejestracja POZ Lekarz Rodzinny  i  Pediatra

58 72 72 401

- Medycyna pracy

533-318-467

 

Rumia ul. Derdowskiego 23

Rejestracja Specjalistyczna


Chirurgia ogólna i dziecięca

58 72 72 402

Poradnia ortopedyczna

58 72 72 402

 


Poradnia zdrowia     psychicznego

58 72 72 402

Poradnia Stomatologiczna

58 72 72 916

 

58 72 72 915

 

58 72 72 959

Poradnia Chirurgii stomatologicznej

 

58 72 72 910

 

Poradnia protetyki stomatologicznej

58 72 72 910

 

Poradnia Rehabilitacyjna 

58 72 72 955

Diagnostyka Obrazowa

58 72 72 940

Sekretariat

58 72 72 932

 


 

 

Rumia, ul. Miłosza 3

Alergologia, pulmunologia

58 72 72 440

dermatologia, okulistyka

58 72 72 440

reumatologia, neurologia, urologia

58 72 72 440

kardiologia

58 72 72 440

Poradnia poł.-gin

58 72 72 412

Kolonoskopia - badania przesiewowe

Kolonoskopia i gastroskopia - prywatne i NFZ

58 72 72 404

58 72 72 445

Tomograf komputerowy i Rezonans Magnetyczny

58 72 72 405

Szpital Chirurgii Jednego Dnia

58 72 72 444

ZOL- Zakład Opiekuńczo-Leczniczy

58 72 72 448

 

 

Rumia ul. Derdowskiego 24

Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna

Rejestracja na szczepienie p/COVID-19

58 72 72 950

58 72 72 499



Wejherowo, ul. 10 Lutego 13

 POZ Lekarz Rodzinny

58 78 24 433

Poradnia Stomatologiczna

58 73 96 554

 

 



Bolszewo, ul. Leśna 35

Gabinet Stomatologiczny

501 165 171



Rumia, ul. Kościelna 6

Gabinet Stomatologiczny 




Rumia, ul. Stoczniowców 6

Gabinet Stomatologiczny

796 780 538



Rumia, ul. Górnicza 19

Gabinet Stomatologiczny

539 530 964

 

Rumia, ul. Świętojańska

Gabinet Stomatologiczny

515 394 446

 

 

Ośrodki Środowiskowej Pomocy Psychologicznej

i Psychoterapeuycznej dla dzieci:

 

ul. Derdowskiego 23, 84-230 Rumia

tel. 58 727 24 02                                         


ul. 10 Lutego 13, 84-200 Wejherowo

 tel. 600 053 419                                    


ul. Wioślarska 12, 81-001 Gdynia

 tel. 600 053 419                                    


ul. gen. Józefa Wybickiego 48, 84-842 Sopot

tel. 600 053 419                                     


ul. Płk. Dąbka 17/6, 80-180 Gdańsk

(Ujeścisko- Łostowice)

tel. 600 053 419                                         

 

 

 

 

 

PROCEDURA TELEPORADY W RAMACH POZ

 

1.Teleporada  jest narzędziem, które dzięki udzielaniu świadczenia opieki zdrowotnej na odległość, zwiększa bezpieczeństwo pacjenta oraz personelu ograniczając bezpośredni kontakt do sytuacji uzasadnionych klinicznie. Teleporada nie jest jedyną formą udzielania świadczeń zdrowotnych przez NZOZ Nr 1 w Rumi.

2.Rejestracja telefoniczna w celu skorzystania z Teleporady jest możliwa

od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 - 18:00. Pacjent dokonuje rezerwacji terminu Teleporady      w Rejestracji NZOZ Nr 1   pod numerem telefonu 58 72 72 401.                                                                                

3.Pracownik Rejestracji dokonuje identyfikacji Pacjenta poprzez podanie przez niego imienia, nazwiska, PESEL oraz numeru telefonu.

Teleporady udzielane są przez NZOZ NR 1 od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-18:00

4.Teleporady w NZOZ Nr 1 udzielane są przy użyciu bezpośredniego (lekarz - pacjent) systemu łączności telefonicznej.

5.Lekarz oddzwania do Pacjenta na wskazany podczas rejestracji przez niego numer telefonu.                    W przypadku braku kontaktu z pacjentem, Świadczeniodawca podejmuje trzykrotną próbę kontaktu            z Pacjentem, w odstępnie co najmniej 5 minut. W przypadku, gdy niezbędne ze względu na stan zdrowia pacjenta świadczenie zdrowotne nie jest możliwe do zrealizowania w formie Teleporady, lekarz poinformuje pacjenta  o możliwości skorzystania ze świadczenia opieki zdrowotnej w bezpośrednim kontakcie, ustalając z pacjentem termin wizyty w Przychodni.

6.Podczas Teleporady lekarz może zgodnie ze wskazaniami wiedzy medycznej: udzielić porady medycznej, zlecić badania dodatkowe: laboratoryjne lub obrazowe, zinterpretować wynik badania, udzielić informacji    o zaordynowanych lekach, wystawić-receptę, e-skierowanie, e-zlecenie na wyroby medyczne lub e-zwolnenie

7. W ramach Teleporady Pacjent może wysłać do NZOZ nr 1 w formie elektronicznej kopię dokumentacji medycznej lub wyników badań na dedykowany adres e-mail. Przesłane dokumenty są zaczytywane do indywidualnej dokumentacji medycznej Pacjenta, następnie trwale usuwane z konta pocztowego, na który zostały przesłane.

8. Pacjent, bez względu na fakt rezerwacji terminu Teleporady, w przypadku gwałtownego pogorszenia się stanu zdrowia lub samopoczucia, zobowiązany jest niezwłocznie udać się do najbliższej placówki medycznej lub skontaktować się z numerem alarmowym 112, w celu wezwania pogotowia ratunkowego.

 

Kliknij aby zapoznać się:

Sposób realizacji e-recepty

Sposób realizacji e-skierowania

INTERNETOWE KONTO PACJENTA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TPK TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU

Szanowni Pacjenci,

TPK
TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU
800 137 200

Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski*

 

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:

  • poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
  • soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w  godzinach           od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

 

Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:

  • nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
  • nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
  • gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.

 

Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę

  • pielęgniarki/położnej 
  • lekarską.

w formie telekonsultacji. 

W ramach TPK uzyskasz:

  • poradę medyczną
  • e-receptę
  • e-skierowanie
  • e-zwolnienie.

 

Porady są udzielane w czterech językach:

  • polskim
  • angielskim
  • rosyjskim
  • ukraińskim.

 

Skorzystaj z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego

 

Źródło: https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/

 

 

 

Potwierdzanie wizyt umówionych przed 1 lipca 2013r.

Szanowni Pacjencie,

Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 lipca 2013 NZOZ NR 1 będzie świadczyć usługi w zakresie poradni specjalistycznej w ramach nowych  kontraktów . Z uwagi na zmiany organizacyjne zawracamy się z prośbą do Państwa o potwierdzanie wizyt umówionych przed dniem 1 lipca.

Potwierdzanie wizyt może odbywać się :

  • Osobiście - w rejestracji od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00-20.00.
  • Telefonicznie - w rejestracji, pod numerem telefonu 58679 69 47, 58679 69 68

 

NOWY SYSTEM REJESTRACJI DO LEKARZA


Od 1 stycznia 2013 r. NFZ uruchomił e-WUŚ ogólnopolski system weryfikacji uprawnień pacjentów do świadczeń zdrowotnych finansowanych przez NFZ.

Każdy pacjent może potwierdzić swoje prawo do świadczeń bez konieczności przedstawiania dodatkowych dokumentów. Wystarczy numer PESEL oraz dokument potwierdzający tożsamość tj. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, a w przypadku dzieci do 18 r. życia aktualna legitymacja szkolna.

 

Dla osoby z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej i  Europejskiego Obszaru Gospodarczego korzystającej z opieki zdrowotnej podczas pobytu w Polsce na podstawie przepisów o koordynacji

  • formularze z serii E lub
  • Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) lub
  • Certyfikat