Rumia ul. Derdowskiego 23

Poradnia Preluksacyjna - USG bioderek

58 72 72 402

- Rejestracja POZ Lekarz Rodzinny i Pediatra

58 72 72 401

- Rejestracja Specjalistyczna

 

- chirurgia ogólna i dziecięca

58 72 72 402

- poradnia ortopedyczna

58 72 72 402

- poradnia urologiczna

58 72 72 402

-poradnia zdrowia     psychicznego

58 72 72 402

-Poradnia Stomatologiczna

58 72 72 959
  58 72 72 916
  58 72 72 910
  58 72 72 915

-Poradnia Rehabilitacyjna 

58 72 72 955

-Diagnostyka Obrazowa

58 72 72 940

-Sekretariat

58 72 72 932
   

 

 

Rumia, ul. Miłosza 3

 Alergologia, pulmunologia 58 72 72 440
dermatologia, okulistyka 58 72 72 440
reumatologia, neurologia 58 72 72 440
kardiologia 58 72 72 440
Poradnia poł.-gin 58 72 72 412
Kolonoskopia i gastroskopia 58 72 72 404
Tomograf komputerowy i Rezonans Magnetyczny 58 72 72 405
Szpital Chirurgii Jednego Dnia 58 72 72 444
ZOL 58 72 72 448

 

 

Rumia ul. Derdowskiego 23

- Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna

58 72 72 950



Wejherowo, ul. 10 Lutego 13

 POZ Lekarz Rodzinny

58 78 24 433

Poradnia Stomatologiczna

58 73 96 554



Bolszewo, ul. Leśna 35

Gabinet Stomatologiczny

539 530 962



Rumia, ul. Kościelna 6

Gabinet Stomatologiczny

514 784 097



Rumia, ul. Stoczniowców 6

Gabinet Stomatologiczny

796 780 538

Polityka jakości

 

Polityka Jakości

NZOZ Nr 1 udziela świadczeń zdrowotnych, dbając o ich stałą wysoką jakość. Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości udzielanych świadczeń, opracowano i wdrożono  System Zarządzania Jakością wg norm ISO 9001:2015. Dążymy do świadczenia najwyższej jakości usług wobec Pacjenta, do najwyższej jakości pracy i samodoskonalenia się naszych Pracowników, jak i najwyższej jakości w relacjach Organizacji jako Pracodawcy wobec jej Pracowników.

 

Cele jakościowe stojące przed nami to: 

  • dbałość o bezpieczeństwo i komfort pacjentów oraz poszanowanie jego praw i godności osobistej;
  • dbałość o wysoką jakość oferowanych usług medycznych,
  • poprawa warunków udzielania świadczeń medycznych pacjentom korzystającym z naszych usług,
  • stała troska o warunki pracy personelu,
  • dążenie do pełnej satysfakcji leczonych pacjentów.
  • systematyczne doskonalenie Systemu Zarządzania we wszystkich procesach organizacyjnych

Uzyskujemy wymaganą jakość poprzez:

  • Zaangażowanie pracowników w świadczenie usług spełniających wymagania pacjenta.
  • Wdrożenie i utrzymywanie systemu zarządzania jakością pozwalającego na dobrą organizację pracy dającą satysfakcję naszym pacjentom i pracownikom.
  • Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością i spełnianie mających zastosowanie wymagań.
  • Poszerzanie usług medycznych

     

    Jednocześnie jako Dyrektor NZOZ Nr 1 deklaruje pełne zaangażowanie własne i podległego personelu we wdrożenie i utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością oraz jego stałe doskonalenie dla stworzenia pacjentom coraz lepszych warunków leczenia zgodnie  z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015

     

    01.06.2018 Rumia

     Katarzyna Szalewska

 

 

Certyfikat ISO 9001 - pobierz plik PDF