Rumia ul. Derdowskiego 23
Poradnia Preluksacyjna - USG bioderek |
58 72 72 402 |
- Rejestracja POZ Lekarz Rodzinny i Pediatra |
58 72 72 401 |
- Rejestracja Specjalistyczna |
|
- chirurgia ogólna i dziecięca |
58 72 72 402 |
- poradnia ortopedyczna |
58 72 72 402 |
|
|
- poradnia zdrowia psychicznego |
58 72 72 402 |
- Poradnia Stomatologiczna |
58 72 72 916 |
58 72 72 915 | |
58 72 72 959 | |
- Poradnia Chirurgii stomatologicznej | 58 72 72 910 |
- Poradnia Rehabilitacyjna |
58 72 72 955 |
- Diagnostyka Obrazowa |
58 72 72 940 |
- Sekretariat |
58 72 72 932 |
Rumia, ul. Miłosza 3
Alergologia, pulmunologia | 58 72 72 440 |
dermatologia, okulistyka | 58 72 72 440 |
reumatologia, neurologia, urologia | 58 72 72 440 |
kardiologia |
58 72 72 440 |
Poradnia poł.-gin | 58 72 72 412 |
Kolonoskopia - badania przesiewowe Kolonoskopia i gastroskopia - prywatne i NFZ |
58 72 72 404 58 72 72 445 |
Tomograf komputerowy i Rezonans Magnetyczny | 58 72 72 405 |
Szpital Chirurgii Jednego Dnia | 58 72 72 444 |
ZOL- Zakład Opiekuńczo-Leczniczy | 58 72 72 448 |
Rumia ul. Derdowskiego 24
- Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna Rejestracja na szczepienie p/COVID-19 |
58 72 72 950 58 72 72 499 |
Wejherowo, ul. 10 Lutego 13
POZ Lekarz Rodzinny |
58 78 24 433 |
Poradnia Stomatologiczna |
58 73 96 554 |
Bolszewo, ul. Leśna 35
Gabinet Stomatologiczny |
501 165 171 |
Rumia, ul. Kościelna 6
Gabinet Stomatologiczny |
514 784 097 |
Rumia, ul. Stoczniowców 6
Gabinet Stomatologiczny |
796 780 538 |
Rumia, ul. Górnicza 19
Gabinet Stomatologiczny |
539 530 964 |
Ośrodki Środowiskowej Pomocy Psychologicznej
i Psychoterapeuycznej dla dzieci:
ul. Derdowskiego 23, 84-230 Rumia
tel. 58 727 24 02
ul. 10 Lutego 13, 84-200 Wejherowo
tel. 600 053 419
ul. Wioślarska 12, 81-001 Gdynia
tel. 600 053 419
ul. gen. Józefa Wybickiego 48, 84-842 Sopot
tel. 600 053 419
ul. Płk. Dąbka 17/6, 80-180 Gdańsk (Ujeścisko- Łostowice)
tel. 600 053 419 |
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu
TPK
TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU
800 137 200
Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski*
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:
- poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
- w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.
Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:
- nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
- nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
- gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.
Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę
- pielęgniarki/położnej
- lekarską.
w formie telekonsultacji.
W ramach TPK uzyskasz:
- poradę medyczną
- e-receptę
- e-skierowanie
- e-zwolnienie.
Porady są udzielane w czterech językach:
- polskim
- angielskim
- rosyjskim
- ukraińskim.
Skorzystaj z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego
Źródło: https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/
Zapotrzebowanie na leki stale przyjmowane, bez konsultacji lekarskiej
Zapotrzebowanie na leki należy złożyć w Przychodni, bądź telefonicznie, co najmniej z 14-dniowvm wyprzedzeniem
Uruchomiliśmy możliwość wystawienia recept na leki stale przyjmowane przez pacjentów, bez wizyty lekarskiej. Aby skorzystać z porady recepturowej należy spełnić następujące warunki:
- Pacjent w dniu złożenia zapotrzebowania jest zapisany do naszej przychodni (posiada aktywną deklarację) i jest uprawniony w oparciu o weryfikację w systemie EWUŚ.
- Recepta na zamawiany lek była już wcześniej wystawiana w Przychodni NZOZ NR 1
- Recepta wypisywana jest na lek przyjmowany stale w chorobach przewlekłych
- Bez kontaktu z lekarzem nie można otrzymać recepty na leki uspokajające, nasenne, przeciwbólowe, antybiotyki - stosowane ze wskazań nagłych lub czasowo.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości lekarz ma prawo odmówić realizacji całości lub części zamówienia. W takich sytuacjach wymagany jest kontakt osobisty z lekarzem.
Zapotrzebowanie na recepty można składać na 3 sposoby:
- osobiście: wypełniając druk w REJESTRACJI,
- drogą elektroniczną na adres e-mail:recepty@przychodnia-rumia.pl
- telefonicznie
Odbiór e-recepty
Kod e-recepty jest możliwy do odbioru po upływie 14 dni osobiście lub przez osoby upoważnione lub poprzez wysłanie wiadomości sms na wskazany numer.
- Porada recepturowa dotyczy wyłącznie zapotrzebowania na leki przyjmowane w schorzeniach przewlekłych.
- Nie przyjmujemy zapotrzebowania na skierowania, wnioski, zaświadczenia i inne. W tych sprawach konieczna jest wizyta u lekarza.
Szanowni Pacjenci!
Od 15 stycznia 2021r., uruchomiony specjalny numer telefonu, służący wyłącznie do rejestracji osób zgłaszających się na szczepienie przeciw Covid-19.
Rejestracja na szczepienie pod numerem: 58 727 24 99
W celach rejestracji, prosimy nie blokować pozostałych numerów, służących do bieżących porad medycznych dla Pacjentów.
Zmiany w związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego
Szanowni Pacjenci !
W związku z zagrożeniem epidemicznym, w trosce o zdrowie Pacjentów zalecamy:
POZOSTANIE W DOMACH
Podstawowe zasady organizacji świadczeń
AMBULATORYJNA OPIEKA SPECJALISTYCZNA
Porady specjalistyczne mogą być udzielane poprzez TELEPORADĘ w zależności od decyzji lekarzy i specyfiki jednostki chorobowej.
REJESTRACJA na wizytę lekarską:
-telefoniczna 58 72 72 440 NZOZ NR 1 przy ul. Miłosza 3
58 72 72 402 NZOZ NR 1 przy ul. Derdowskiego 23
-online : https://nzoz1.mojawizyta.eu/